ارتباط سازمان منافقین با “گاندو”


یک گروه ناشناس اطلاعات مربوط به اعضای تیم میانجیگری را جمع آوری کرد. وی در جلسات خصوصی به صراحت گفت که ما نباید از برجام دوام بیاوریم. آنها شروع به تشکیل پرونده کردند. پوشه ها در چند رنگ ارائه می شوند و هر رنگ به یک تیم مذاکره کننده اختصاص داده می شود. کلمه “نفوذ” …

منبع: سرخط نیوز
ارتباط سازمان منافقین با “گاندو”

ارتباط سازمان منافقین با “گاندو” https://head-line.ir/2021/ارتباط-سازمان-منافقین-با-گاندو/ سرخط نیوز Sat, 24 Apr 2021 18:43:26 0000 عمومی https://head-line.ir/2021/ارتباط-سازمان-منافقین-با-گاندو/

یک گروه ناشناس اطلاعات مربوط به اعضای تیم میانجیگری را جمع آوری کرد. وی در جلسات خصوصی به صراحت گفت که ما نباید از برجام دوام بیاوریم. آنها شروع به تشکیل پرونده کردند. پوشه ها در چند رنگ ارائه می شوند و هر رنگ به یک تیم مذاکره کننده اختصاص داده می شود. کلمه “نفوذ” …

منبع: سرخط نیوز
ارتباط سازمان منافقین با “گاندو”

یک گروه ناشناس اطلاعات مربوط به اعضای تیم میانجیگری را جمع آوری کرد. وی در جلسات خصوصی به صراحت گفت که ما نباید از برجام دوام بیاوریم. آنها شروع به تشکیل پرونده کردند. پوشه ها در چند رنگ ارائه می شوند و هر رنگ به یک تیم مذاکره کننده اختصاص داده می شود.

کلمه “نفوذ” کلمه جدیدی نبود و کلمه “نفوذ” در ادبیات سیاسی ما ناآشنا نبود. از دهه 1960 و 1970 ، بسیاری از فیلم های پلیسی مانند نوارهای VHS توزیع شده اند. فیلم های انگلیسی ، آمریکایی یا روسی بر نسل انقلابی تأثیر گذاشته اند. کافی بود نام یک شخص یا افراد را ذکر کرده و یک حساب هک به آنها پیوست کنید. آن جوانانی که فیلم های زیادی را تماشا کردند ، داستان فیلمی را تعریف کردند که یک رهبر می خواست آن را در یک جریان سیاسی بسازد.

در واقع ، داستان نویسان داستان را فرسایش داده و یکی از جنبه های منفی فیلم را از نظر سیاسی ، فرهنگی ، نظامی و … تقلید کردند.

ایده جمع آوری اطلاعات و تلاش برای یافتن اطلاعات پنهان بود. گاهی اوقات اطلاعات ناقص از اوراق بهادار ، مانند اوراق بهادار ، به وضوح به اطلاعات اضافه می شود که باید از ابتدا چنین بود.

در برجام ، با تأیید رژیم و بزرگان آن ، تیغ برتر تیم مذاکره کننده سقوط نکرد ، اما همچنان از رکورد فرار کرد. راه حل ، یافتن افراد در تیم مذاکره کننده و طبقه بندی آنها به عنوان هکرها بود. یافتن چنین افرادی کار دشواری نبود ، زیرا تیم مذاکره کننده به دنبال کمک در امور حقوقی و اداری بود که با اسلام مغایرت ندارد ، نه مخفیانه. تیم مذاکره کننده با محافظت لازم از آنها استفاده کرد.

در بحبوحه مذاکرات دشوار و در حالی که تیم مذاکره کننده در یکی از دیدنی ترین جلسات با 1 5 شرکت کرد ، گروه دیگری بهترین فرصت را داشتند تا بی سر و صدا اطلاعات افراد را جمع آوری کرده و اتهامات خود را مطرح کنند. و برق را برای افراد آسیب پذیر ارسال کنید

مذاکرات برجام چنان ظالمانه بود که مردم در فصل بعدی تصمیم گرفتند اطلاعات خود را با افراد قدرتمند تلفیق کنند و با آمیختن دروغ و حقیقت مذاکرات کلی را کاهش دهند. گروه

اطلاعات اجرایی از کجا آمده است؟

ایرانیان خارج از کشور گرایشهای سیاسی متفاوتی دارند. حتی افراد نسبتاً وطن پرست نیز با یکدیگر تفاوت دارند. تقریباً مانند یک حزب سیاسی است. به طور طبیعی ، اختلافات آنها منجر به نابودی یکدیگر می شود و هر گروه سعی می کند از دیگری متنفر باشد ، به عنوان مثال در نظر دولت ایران. هیچ یک از این افراد به رژیم اعتقاد ندارند ، اما از قدرت آنها به دلایل مختلف در دیپلماسی استفاده می شود. تیم برجام نیز از همین رویکرد استفاده کرد.

جنبش نیاک ، برادران نماز و … از این دسته بودند. نقاط ضعف آنها نادیده گرفته نشد ، اما نقاط قوت آنها می توانست برای ایران فرصت ایجاد کند و این کار را کردند. در همان زمان ، رقابت (تا حدی حسودانه و تا حدی خودخواهانه) منجر به آشکار شدن یکدیگر شد ، که محل زندگی شاکیان بود. اطلاعاتی که برای سرویس های اطلاعاتی و امنیتی کشورمان نباید هیچ ارزشی داشته باشد.

نفوذ وارونگی

از میان ایرانیان خارج از کشور چه کسی تحت تأثیر موفقیت برجام قرار گرفته است؟ واضح است که گروه تروریستی مجاهدین کالک (شیادی) در صف اول حملات قرار دارد. زیرا سالهای تلاش برای جدایی ایران از سایر کشورهای جهان در آستانه پایان یافتن بود. برای جلوگیری از آن چه می توان کرد؟ بازی دوتایی شروع شد. یکی از اولین مشاغل وی جاسوسی در زمینه های مختلف بود. وظیفه دوم بازیابی برخی از افراد با تیم مذاکره کننده بود. او انگیزه این کار را داشت. زیرا در گذشته آنها همان افرادی بودند که به ایران کمک کردند تا در فهرست سازمان های تروریستی قرار بگیرد.

منافقین از روش قدیمی برای ریختن پوست مرد ثروتمند در زیر پای فیلرها استفاده می کردند. در حالی که شاکیان به دنبال افراد با نفوذ بودند ، منافقان بدون شک اطلاعات فریبنده ای را به شاکیان منتقل می کردند.

تولید ریاکارانه گاندی

منافقین مجبور بودند سطل زباله نهایی را بر روی پیکان ها بگذارند ، زیرا آنها از رفتار منفی و مشکوک دیپلمات های کشور خشنود بودند.

در آن زمان مأموریت به برادران دائی الاسلام سپرده شد. حسن دای الاسلام یکی از کادرهای اصلی منافقین در آمریکا به مدت 40 سال است. برادرش حسین ، یکی از اعضای ارشد این سازمان ، نیز در اروپا زندگی می کند. تحلیل مواضع و گفته های این دو برادر (حتی در خبرهای آزاد) به وضوح نشان می دهد که مجموعه گاندو توسط برادران اصلی داعی الاسلام (به ویژه حسن) منتشر شده است. فضای مجازی ، دهان به دهان یا به طرق مختلف ، با عنوان “محرمانه” برای فیلمسازان ارسال شده بود و آنها نیز به آنچه نمی دانستند ایمان داشتند! در واقع ، نفوذ می کند اما بالعکس!

“نفوذ” رهبر انقلاب همچنین بر هوشیاری مقامات در سمت های مختلف تأکید کرد. این جمله گاهی سو mis تعبیر و تعبیر می شد. نیروهای امنیتی از قدرت خود برای محافظت در برابر چنین فریبی استفاده می کنند. اگرچه اطلاعات این چمدان ها کاملاً محرمانه است ، اما نبایستی ابتکار آنها را با دخل و تصرف اطلاعات اشتباه گرفت.

… سوابق و صندوقداران بازی را به منافقین واگذار کردند. حسن دای الاسلام لیوان شراب خود را روی مبل کنار آپارتمان خود در ایالات متحده ریخت و موفقیت خود را با تماشای مناطق مختلف گاندو جشن گرفت. هکرها شکارچیان توسط افراد ساده سیاسی که اجازه نمی دهند خنده مستی حسن دای الاسلام به گوش آنها برسد ، کف می زدند و سوت می زدند.

PS در روزهای اخیر و در جریان بحث ها در وین ، ایستگاه رادیویی ، به ویژه مهمان افتخاری شبکه ملی مالکیت رسانه ، گاندو را به این فکر انداخت که طراحان اصلی بازی جدیدشان در وین بوده اند.

این ایستگاه تلویزیونی طی برنامه خود بارها به تیم مذاکره کننده ایرانی در وین حمله کرد ، اما ناگهان یک پرسشنامه گزارش داد که “منبع اطلاعات” از جلسات گزارش می دهد! منطقی است که تصور کنیم منافقین بار دیگر کنترل ایستگاه رادیویی را به دست گرفتند. اگرچه خوش بین ترین ذهنیت کسانی است که با فریب رادیو نسبت به نفاق سازمان های تروریستی منافقین اقدام می کنند ، اما خوش بینانه ترانه در آینده نزدیک گزینه های خطرناکی ایجاد می شود. شهید فکری زادین را دیده ایم.

منبع: سرخط نیوز
ارتباط سازمان منافقین با “گاندو”


[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ] [ 4:14 ] [ آریسان ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]