هانا کامکار و گله او از سانسور در صدا و سیما


هانا کامکار، فرزند بیژن کامکار، ساخت چندین فیلم کوتاه و مستند، بازی در چندین تئاتر و نوازنده و خواننده گروه کامکار است. این هنرمند و استاد دانشگاه به تازگی فیلمی به نام «شهرزاد» را که 2 سال پیش ساخته است را به صورت آنلاین منتشر کرده است. کامکار که کارگردانی مستند «چاووش از فراز تا فرود» را نیز بر عهده داشت - که البته 15 سال هم به طول انجامید. او این روزها مستندی درباره ارژنگ کامکار می سازد. آنچه در ادامه می آید صحبت های این هنرمند درباره موسیقی، سینما و فیلم هایش است.



موضوعات: اخبار فرهنگی,
[ بازدید : 63 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 9 آذر 1400 ] [ 14:04 ] [ آریسان ]

دانلود آهنگ های شاد مهر top song


شادمهر عقیلی در ۷ بهمن ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. وی در زمینه های خوانندگی، آهنگسازی، تنظیم کننده، نوازندگی، ترانه‌سرایی، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگری فعال می باشد. او با انتشار چند آلبوم در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. شادمهر بعد از مدتی اول به کانادا و بعد به آمریکا مهاجرت کرد.

بعضی از آهنگ هایی که پیشنهاد میشه بهتون که حتما تایم بزارید و آهنگ های دلنشین را گوش بدهید. اگر هم تمایل داشتید همه ی آهنگ های شاد مهر را گوش بدید روی این لینک دانلود آهنگ های شادمهر عقیلی کلیک کنید.

برای دانلود آهنگ های بیشتر از خواننده های مورد علاقه ی خارجی و ایرانی به سایت آهنگtop song مراجعه کنید و با بهترین کیفیت آهنگ مد نظرتون را دانلود کنید.



موضوعات: اخبار فرهنگی,
[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 9 آذر 1400 ] [ 14:01 ] [ آریسان ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]